BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

Sunday, July 10, 2011

biar aku tenang



lama x mcj, so sad... huhuhuhu, mcm2 tjadi,apa semua ni,dugaan dan cabarn aku x larat la mcm ni,tlong la bgi pulih semula supaya dpt aku tenang,.... adoii,slalu jdi benda buruk kt aku,mcm na aku nk teruskan hidup.. spm nak dekat da, bile aku nk brubah.. harap sgt focus spm,tapiiiiii....... sesuati tjadi thts why aku x focus spm.. ;( aku pon harap capital A sokong aku sbb aku perlukan sokongan skarang nih...

need you know....

kawan2 dah bgi harapan tuk aku,terima kasih sgt4, bernilai sgt kata2 korang, then,tlong jgk doakn aku tuk dpat jawab spm yg x lama lgi akn muncul,perasaan takot tuh ofkoz la ade, ;"(
humm,aku juga kene study btoi2 nih, byk main daa <3


No comments:

Post a Comment