BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

Saturday, August 20, 2011

say sorry to you ;'(


hem,smlm aku dah wat slah,dn seseorg dah marah aku. aku tau aku over sikit sbb dah syg kn mcm2 akn ak buwat law aku dah syg kt seseorg tuh :) hemm,tpi, mungkin bagi dia rasa tetekan n stress,aku nk dia bhagia.bukn tuk aku,tuk dia, ak ni,over sgt.tgok, sampe dia da marah kt aku.tp dia kata bukn slah aku,dia kata x marah aku, tpp,aku tau, dia mesti marah gila sbb aku bwt perangai macam2, hemm, mintak maaf la k, maaf bnyk2 sbb wat kamu sedih n stress .saya jeles je ngn kamu sbb rmai sgt pompuan kamu layan :(
sya nk awk faham saya yg saya x suka awk mesra sgt ngn pmpuan tuh! :(pompuan tuh pon dah manja2 ngn awak,sapa la x jeles kan, dah la kita lama x contct, contct pon dlm fb je, saya mcj,awak x blz :( saya tau awk bz, tp, tlong la bgi smgt kt saya yg nk spm ni.jgn la wat saya sedihh
hem, lps ni aku x wat lgi ok,.. sorry syg :'(

No comments:

Post a Comment