BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

Tuesday, July 3, 2012

assalamualaikum..

assalamualaikum...

sekarang saya sedang mengemas barang2 untuk pergi ke kedah.. untuk meneruskan perjalanan ke puncak menara gading.. semasa saya sedang mengemas... saya terjumpa dalam almari , satu kotak hadiah yang dulu perlu saya berikan kepada dia untuk hari lahirnya.. tapi sampai sekarang saya tak bagi... sebab... kami putus tahun lepas dan tarikhnya 23.11.2011... hari itu ade lah hari lahirnya.. saya putus hubungan denganya atas sebab2 tertentu.. saya kata, nak bagi hadiah ini, tapi... dia cakap.. dia tidak mahu dan suruh saya menyimpannya.. patah hati saya... :(   terus saya letak dalam almari bersama2 gamba kami berdua.. sedih yang sangat ... saya redha.. mungkin suatu hari nanti.... atau mungkin tidak untuk kami bersatu semula....
gamba itu, adakah perlu saya bawa pergi bersama saya.. atau hanya tinggal kenangan... hadiah itu, perlu kah saya bawa juga kerna mana lah tahu saya mahu memberi kepadanya... atau perlu saya tinggalkan sebagai kenangan... tiada jawapan untuk diri saya,.. perlu saya katakan, sungguh sukar hendak padam namanya dalam hati saya.. namun, masa berjalan, tidak bole berpatah balik, lagi pon.. dia sudah ade peganti baru.. apa kan daya, ibarat menunggu bulan jatuh ke riba... mustahil untuk kami kembali setia seperti dahulu kala,..

ini.. hadiah yg perlu saya berikan... tapi.. masih dalam simpanan saya.......nampak macam x hebat kan.. tapi, ini cinta tulus dan ikhlas saya.. kertas dalam tu, mcm2 saya tulis, banyak sangat kertas kecil itu, penat jari saya untuk memegang pen dan menulis bermacam2 untuk cinta hati saya.. penat menulis macam tulis karangan 5 helai kertas....
nama saya.. name tag time sekolah.. saya mahu berikan untuk simpanannya... tapi... mustahill...

kertas kecil yang pelbagai warna menunjuk kan saya bahagia besama dia, walaopun selalu bergaduh, gaduh perkara kecik, gaduh perkara besar.. tapi dia pandai memujuk saya.. cuma.. pada hari itu...dia sangup melepaskan saya.. tidak terkata saya.. duduk tak senang, tidur tak lena, apa salah saya sampai dia berbuat begitu... :(



mz ni terbalik, maklum la, guna webcam.. wlaupon awak bukan cinta pertama saya, tapi, awak seorang saje yg menambat hati saya hingga susah saya melupakan awak..

semua orang cakap.. mea, u kuat, u bole hidup tanpanya..
memang saya kuat, memang saya bole hidup tanpanya.. tapi, apa kata hati saya.. apa kata air mata saya...

saya bole hidup sendirian... tanpa cinta, kerana , cinta dalam hati saya suda padam, tiada lagi ruang untuk bercinta.. tiada makna bagi saya.. saya redha.. mungkin ade hikmah .. mungkin Tuhan mahu saya kembali ke jalannya dahulu.. saya akui.. saya redha.. buat masa ni, memang tutup hati saya untuk kotak cinta.. tiada nama cinta di hati saya...

HANYA CINTA KEPADA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI...
.

1 comment: